mandag 6. juni 2011

Solbrent på en regnværsdag

Jeg er nok en av få som i kveld kan sitte i sofaen og kjenne solbrentheten stikke på brystet og svi rundt øynene.

På radion har de i hele dag snakket om dette forferdelige regnværet som skulle treffe østlandet.

.....og det stemte. Før klokka slo 11 i dag øste regnet ned.

Så hvordan er det da mulig at jeg er solbrent?

Her er oppskriften:



Skaff deg en helt fantastisk liten 4 åring


....som ikke vil sove etter kl 0400 på natta.


Fri deg selv så fra alt som heter konsekvenser i barneoppdragelsen og kvi deg sterkt for å være en avvisende mor nattestid.



Fortsett hverdagen som om du har barn som sover hele natten.... og benytt deg aldri av rådet "sov når du kan"


Rør dette sammen over lang tid (8-11mnd) helt til du begynner å få psykotiske trekk, tunnelsyn og sitter handlingslammet hver eneste kveld.

Pisk deg selv til nærmeste treningssenter når neste dag kommer og den lille natterangleren er i barnehagen

- påse at barnepassen på treningsenteret er åpen den tiden du befinner deg på trening slik at minstemann kan leke mens mor trener
- velg deg en ekspresstime (gruppetimer) hvor mest mulig trenes på kortest mulig tid.
- ha småpenger (mynt) i lomma
- finn deg et solarium på treningssentert
- smør kroppen inn med solkrem for solarium, gjerne en merket med intensiv tan
- spe så på med en eller to tiere for mye på myninnkastet og glem at det er alt for lenge siden du gjorde dette sist!
- plasser så deg selv midt i solariumet og se til at ansiktsol er slått på før du legger deg godt til rette og sover i 20 minutter



.....1-2-3 så er mor nytrent, litt mindre trøtt og ganske så solbrent.

Alt dette kan gjøres på 60 minutter

Sov mens du kan liksom....jeg kan om jeg vil!


....sola skinner og jeg er så glad, det er fordi jeg treffer deg i dag....

Ha en flott uke fylt med masse regnvær og enda mer solskinn!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar