tirsdag 21. februar 2012

På trykk i Dagbladet

I dag er saken jeg har bidratt med på trykk i Dagbladet.

Alltid spennende og se hva som kommer ut som sluttproduktet i media, men må si meg fornøyd med både bilde og tekst denne gangen. Ekstra gøy var det også at alle mine anbefalinger om hvordan vi kan sette av tid med barna i hverdagen kom med som en egen "faktaboks"


Å bidra rundt et slikt tema synes jeg er morsomt, det er jo dette jeg brenner for og ønsker og formidle både i blogg, arbeidsliv og når jeg veileder andre.

For meg er et av de viktigste stikkord i hverdagen "mulighet". Det å se muligheter er en kunst som må læres for hver livsfase man er i. Å se muligheter fremfor hindringer gjør barrierne i hverdagen minimale, og med flere muligheter kan man kan få til så mye mer av både opplevelser og aktivitet uansett alder og livssituasjon.

Og ikke minst, om du selv er aktiv er det ikke bare du som får en gave, men du gir også en stor gave til dine barn.

Artikkelen er også gjengitt på HegnarOnline- kan ses HER


3 kommentarer:

  1. Fin artikkel med mange gode tips!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Roy, hyggelig med en slik tilbakemelding:) Ønsker deg en fin uke!

      Jeanette

      Slett
  2. Veldig bra artikkel. I like alot. :)
    Og veldig bra blogg.
    Slenger den på blogglista mi, jeg. På
    50-50pappa.blogspot.com

    *Stian*

    SvarSlett