mandag 13. februar 2012

Ærlighet gjør meg best

I dag er jeg tom, og jeg pleier vanligvis ikke å skrive på slike dager, da blir det bare tull. Men i dag må tomheten ut, for det er en tomhet som er fylt med varme, energi og stolthet.


Gårsdagens innlegg ble postet rett før vi alle sammen gikk ut på ski. Jeg kjente en liten spent klump i magen timene vi var ute. Hvordan ville dette bli tatt imot? Hvordan ville leserne reagere? Jeg må innrømme at jeg var inne på tanken om å logge meg inn via mobilen og tilbakestille innlegget slik at det forble en kladd.

Nå er jeg er helt overveldet over tilbakemeldingene jeg har fått på innlegget. I tillegg til kommentarfelter inne på bloggen og facebook, har det strømmet inn på både e-post, innbokser og chat. Dette var veldig uventet, men skal si det varmer langt inn i hjertet:)

Takk til dere alle for at dere gjorde denne morsdagen ekstra spesiell!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar