mandag 28. mai 2012

Jeg klager ikke..

..men idag er jeg glad for den friske brisen som siver inn gjennom vinduet. Det er fint å høre at det blåser i trærne og det er deilig at vi må ha å en ekstra genser når vi går ut av døra før klokka ni på morgenen.


Mor i huset kan få senke skuldrene og ikke fly som en strikkball for badetøy, håndkler og strandleker som er blitt borte i løpet av vinterhalvåret...kanskje jeg også vil sitte igjen med litt mer energi på slutten av dagen nå som jeg slipper og løpe etter de små med påfyll av vann og solkrem hele dagen.


Det hadde jo helle ikke vært dumt å hatt et energi- og temperaturnivå som gjorde det forsvarlig å ta med seg frøkna i magen på en liten treningstur på ettermiddagen. Jeg er veldig veldig glad i sola....men det er godt med en liten pause.

Ja takk- begge deler- variasjon er viktig!





1 kommentar:

  1. Jeg er sååå enig med deg :) Synes det var godt med en liten solpause, da kan jeg få gjort litt inne :)

    SvarSlett