onsdag 16. mai 2012

Svett og deilig?

Med denne spreke rumpa og magen startet jeg dagen med en time Corebare på Puls. Jeg regner med at DU også kan se denne spreke rumpa mi?

Hæ?

NB les ironien- dette er min måte å peppe meg selv opp slik at jeg blir overbevist om at en gravid kropp ikke er så lite funksjonell som den egentlig er. Sannheten er jo at det er klin umulig å sprette, hoppe og "ta det helt ut" når magen vokser og beina verker.


Det hjelper derfor mye på humøret da jeg snur meg mot mitt eget speilbilde og kan se det står trykket BEAUTY på den ene rumpeballen og ned hele det høyre låret. WOW!

Krysser av for nok en treningsøkt med kul på magen og må innrømme at akkurat i dag var det en svett treningstopp og en vakker rumpe som "made my day"

I am beautiful- Yes I am:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar