lørdag 7. juli 2012

Gode dager

Denne uka startet med en stor begivenhet- jeg besto førerprøven på billappen på første forsøk og kan nå kjøre bil alene- jeg har mitt eget førerkort. I en alder av 32 år er det en helt fantastisk følelse og kunne sette seg bak rattet og kjøre avgårde uten å ha hverken kjørelærer, Jimmy, pappa eller sensor i passasjersetet!

At vi også har hatt noen skikkelige sommerdager denne uka- gjør jo følelsen enda bedre- og jeg tror at jeg ved hjelp av ukas soldose og et rykende ferskt førerkort skal komme meg gjennom denne helgen selv om mannen i huset er bortreist, regnet øser ned utenfor og jeg virkelig begynner merke at jeg bærer på en liten ny stjerne i magen.











2 kommentarer:

  1. Gratulerer med LAPPEN!!
    Mye frihet i et lite dokument :)

    Leste repotasjen om deg i Mamma, flott at noen setter ord på ganske tabulagte temaer :)

    Ha en fin, fin helg, tross regnvær !

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du likte saken i Kamille mor og barn- håper åpenhet kan bidra til å hjelpe andre som har det på samme måte.

      Lappen er en stor frihet- men må innrømme at det tok under en uke før jeg var litt lei bilkjøringen- så i går ble de en deilig liten rusletur i skogen med blåbær- og jordbærplukking:)

      Ønsker deg en fin uke!

      Jeanette

      Slett