mandag 10. september 2012

En mamma uten friluft!

Det har vært helg- en intens helg, eller alle helger er egentlig intense i dette huset.

Jeg har inntrykk av at når andre setter seg avslappet ned med et glass rødvin på fredagskveld og deler dette med alle sine venner på Facebook så skjer det stikk motsatte her hjemme hos oss- det buldrer, braker og lades opp til en skikkelig heidundranes festhelg som fylles med en blanding av barnelatter og krig mellom to søsken.



Når mandagen kommer sitter jeg som et spørsmålstegn og lurer på hva som egentlig skjedde- og i dag tidlig må jeg innrømme at jeg var fylt av litt tvil, dårlig samvittighet og en snikende redsel for at jeg egentlig ikke strekker helt til. Ekstra ille ble det da jeg også måtte innrømme ovenfor meg selv at vi denne helgen ikke hadde fått plass til noen samlet familieaktivitet ute i friluft.

Huff- hvordan skal dette gå?


At Selma hadde vært på sin første friluftstur alene, uten oss foreldre, og at vi hadde vært på fest hele søndagen i Oslo glemte jeg i forbifarta!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar