torsdag 4. april 2013

Restitusjon

Jeg var spent på hvordan beina mine kom til å være etter min spontane debut på halvmaraton mandag denne uken- og som forventet våknet jeg opp dagen etter med et noe stivt gangmønster. Ankler, legger og knær var forbausende fine men den ene hofta knirket noe veldig når jeg beveget meg.

Total hvile var uaktuelt da jeg vet at dette bare ville gjort vondt verre. Å løpe meg en lett tur med joggevogna fristet- men klok av skade inntok jeg heller powerwalk looken, fancy solbriller og travet i vei med lange skritt og rumpevrikk i overkant av en time. Minstejenta sov godt i vogna og frydet seg over sin spreke mamma som nok en gang tok henne med på en lang trilletur. (les: peptalk to my self)

Resultat= en knirkefri hofte, svett panne og en fornøyd mamma som gleder seg over at restitusjonstiden etter påskens spontane kraftanstrengelse ser ut til å bli mye kortere enn først antatt!

...også er det jo vår i lufta! Herlig:)


2 kommentarer:

  1. Så herlig vær! Tror jeg må jakte videre etter tvillingvogn ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA været er veldig fint om dagen- og godt å se snøen forsvinner:) Vi har søskenvogn fra mountain buggy og veldig fornøyd. Vogna som er på bildet er også en mountain buggy- men terrain modellen deres som er veldig god å løpe med i tillegg til at den går veldig godt i skog, stier og litt ulent terreng:)

      Slett