mandag 10. juni 2013

Dagene som gikk...

Allerede 1 uke i jobb etter endt permisjon. Så langt trives jeg godt, har ingen vond klump i magen over å måtte forlate barn, mann og kontroll hjemme. Og til dere alle som er bekymret over pendling mellom Holmestrand og Oslo hver dag- så kan jeg berolige der med at det går veldig fint!



Hverdagen legges ut fra de forutsetningene vi har og allerede nå forsøker vi å legge opp til de rutiner vi må forholde oss til i august. Da skal den eldste begynne på skolen, de to minste i barnehagen,  pappan skal drive sportsbutikk og mamman kjøre inn til Oslo.




Det er pappan i huset som blir den som skal lever i barnehagen og skole- hver dag- mens mamman står grytidlig opp for å rekke innover før køen starter. Jeg er overhode ikke interessert i å bruke min (dyrbare)tid på å stampe i en rekke med milevis bilkø- da står jeg heller opp 1 time før og freser inn mot hovedstaden. Dette resulterer selvfølgelig i at jeg er grytidlig på jobb. Det er så tidlig at egentlig ingen har våknet! Da belønner jeg meg selv med litt egentid.

I dag var søvnen i øynene virkelig verdt alle de store gjespene! Utrolig mye energi å hente rundt Sognsvann denne mandagen. Ønsker alle en sprek uke...og husk- Det er ofte små endringer som gir de største forandringene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar